Statusuri in engleza de dragoste- statusuri traduse in engleza

Statusuri in engleza de dragoste- statusuri traduse in engleza.

Globalizarea inseamna si comunicarea cu prieteni din alte tari. Asa ca trebuie sa avem mesaje de dragoste in engleza, pregatite pentru orice situatie. Aveti aici o colectie de texte de iubire traduse in engleza, pentru relatii la distanta. cu parteneri care vorbesc, converseaza pe messenger in limba lui Shakespeare.

Love is an element of nature full of imagination
Love isn’t a decision, it’s a feeling. If we could decide who to love, life would be much simpler then, but then less magical.
I will love you until the end of time
If I will tell you I like you,it would be a lie.
I love you with all my spirit
You are always in my heart, here and everywhere, There is no one in the whole world that makes me feel this way.
I love you. This withouth any other words
Every day i’m falling in love with your smile.
When you love someone, it's something. When someone loves you, it’s another thing. When you love the person who loves you back, it’s everything.

statusuri in engleza pentru mess -statusuri de dragoste traduse in limbba engleza. Astept si de la voi variante originale cu texte noi pentru fete si baieti.
Creative Commons License
Orice preluare de text sau poze de pe acest blog se va face cu citarea sursei si un link catre aceasta!