Mesaje de la parinti pentru copii de 1 iunie

Mesaje de la parinti pentru copii de 1 iunie - urari pentru copii din partea parintilor, de la mama si de la tata

Ziua in care aparut in viata noastra a fost cea mai frumoasa
Te imbratisam cu mult drag si te iubim !

Daca iti sarbatoresti onomastica : Astazi este 1 iunie, nu este o zi oarecare. Este ziua in care tu, dragul meu copil, mi-a schimbat viata pentru totdeauna, este ziua in care te-ai nascut tu. La Multi Ani!

Mesaj de la mama : Sa ai parte in fiecare zi de bucuria si mandria pe care le-am simtit eu in ziua in care te-am adus pe lume.

Sa cresti mare, sanatos si fericit alaturi de parintii tai, care te iubesc foarte mult!

Mesaj de la Mama si tata de 1 iunie ! Esti copilul nostru, esti cel mai scump cadou !

Daca sunteti parinti, nu uitati sa fiti aproape de copii in aceasta zi minunata!
Creative Commons License
Orice preluare de text sau poze de pe acest blog se va face cu citarea sursei si un link catre aceasta!