Florin Salam melodii concert live "Lumea ma Iubeste" - asculta melodiile de la concert Polivalenta

Asculta melodii Florin Salam concert live "Lumea ma Iubeste" - Polivalenta Bucuresti. Melodiile cele mai tari interpretate de Salam.

Pentru ca difuzarea concertului Florin Salam - Lumea ma Iubeste intarzie, m-am gandit sa fac un colaj cu cele mai tari melodii interpretate pe scena. Melodia vedeta a fost "Pentru voi am mai ramas pe lume". Este melodia cu care Florin Salam a ridicat sala in picioare. Versurile si melodia ii apartin tot lui Florin. "Pentru voi am mai ramas pe lume/numai voi imi faceti zile bune/am un foc in mine ce ma arde/voi imi dati putere sa merg mai departe":

Pentru voi am mai ramas pe lume:

Florin Salam - "Cine mai deschide usa":


Florin Salam - Tu esti comoara mea (melodie mai veche):
Creative Commons License
Orice preluare de text sau poze de pe acest blog se va face cu citarea sursei si un link catre aceasta!