SMS si mesaje de Buna Dimineata pentru persoana iubita, SMS de Buna Dimineata pentru iubita si iubit

SMS si mesaje de Buna Dimineata pentru persoana iubita. SMS de dimineata pentru iubita si iubit.

Un mesaj SMS de buna dimineata, mai ales atunci cand persoana iubita nu este langa tine, inseamna mai mult decat acele cateva cuvinte de pe ecranul telefonului. La fel ca si in cazul mesajelor de Noapte Buna, cand visele devin mai placute, ziua incepe mult mai agreabil daca sti ca persoana iubita este alaturi de tine, chiar si cu gandul.

☺ Cineva mi-a spus ca o ora dureaza 60 de minute shi un minut dureaza 60 de secunde….. dar nimeni nu mi-a zis k o secunda fara tine dureaza o vesnicie
☺ Cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine, gandeste-te ca ma gandesc ca te gandesti la mine… Se pare ca eu ma gandesc mai mult…. Buna dimineata!

☺ Toate zilele sunt nopti pana te vad iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez…
☺ Soarele nu ar fi straluci, cerul nu ar fi senin si eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu. Buna Dimineata Iubirea Vietii Mele.
☺ Poti sa-ti spun astazi Buna Dimineata si ca te iubesc? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ?…Pentru ca te voi iubi in fiecare zi din viata mea si tu esti dimineata mea.
☺ Buna dimineata frumoaso si hai sa ne dezmeticim sa aratam lumii intregi cate de mult noi de iubim !
☺ N-ai dreptul sa fii atat de frumoasa, n-ai dreptul sa ai ochi in care sa ma pierd de fiecare data. Cum sa te uit? N-ai dreptul…
cele mai frumoase cuvinte, adunate si constituite in niste mesaje de dragoste pentru persoana iubita voua si bineinteles cu urarea de” Buna Dimineata”.
Vezi si mesaje de La multi ani .
☺ Daca nu ma gandesc decat la tine inseamna ca te iubesc ? Daca te visez in fiecare noapte inseamana ca te iubesc ? Daca vreau sa fiu numai cu tine, inseamna ca te iubesc ? Eu cred ca te iubesc tu ce crezi ?
Creative Commons License
Orice preluare de text sau poze de pe acest blog se va face cu citarea sursei si un link catre aceasta!