Lelia Bratu la Dan Diaconescu Direct: Fenomenul Lelia Bratu - terapie prin credinta la OTV. Lelia Bratu ghiceste viitorul

Lelia Bratu la Dan Diaconescu Direct : Fenomenul Lelia Bratu - terapie prin credinta la OTV. Lelia Bratu ghiceste viitorul.

Dan Diaconescu a readus-o in emisiunea Dan Diaconescu Direct pe doamna terapeut Lelia Bratu. Se pare ca aceasta doamna cu puteri paranormale este capabila sa vindece anumite boli apeland la credinta, dar si sa citeasca viitorul celor care apeleaza la dansa. De fapt asa se si numeste tratamentul: terapie prin credinta. Se pun doua numere de telefon la care telespectatorii suna, iar doamna le ghiceste in stele, le spune ce se intampla cu ei in viitorul mai apropiat sau indepartat, le ofera solutii la diverse probleme de sanatate, familie, afaceri,etc. .Reamintesc ca Dan Diaconescu a intrat in vizorul CNA si a mai fost amendat datorita emisiunilor in care a fost invitata doamna Lelia Bratu, pe motic ca aceasta a practicat reclama mascata, invitand telespectatorii la cabinetul sau privat pentru consultatii.


Fragmente din discuţiile telefonice ale doamnei Lelia Bratu care au dus la amendarea lui Dan Diaconescu si a postului OTV:
Lelia Bratu: Câţi ani aveţi dumneavoastră?
Maria: Ăăă 45.
Lelia Bratu: 45! Arătaţi mai tânără! Mult mai tânără.
Maria: Da! Aşa este! Aveţi dreptate.
Lelia Bratu: Da. Proprietatea se va vinde în curând, după părerea mea, că nu are de ce să nu se vândă, da, vorbim aşa în termeni ilegali, dar eu vă spun ...
Maria: Da.
Lelia Bratu: ... că se vinde. Faceţi şi dumneavoastră puţină rugăciune la Sfântul Nicolae, la Sfântul Spiridon, unde sunteţi ... pe cine sunteţi ... la cine simţiţi dumneavoastră că vă este mai apropiat ca sfânt, da?....
Lelia Bratu: Bine. Cu proprietatea aia mai aşteptaţi cel mult două luni, da? Şi înainte de asta faceţi o sfeştanie acolo, ca să se vândă repede.
......
Lelia Bratu: Să-mi spună iar „Evenimentul Zilei” Farmacista Mistică, aşa m-au numit! (...) Înseamnă că Sfinţii Părinţi au fost ... ce să mai vorbim! I-am iertat. Să mă ierte şi ei pe mine! (26.32)
Într-o discuţie cu o telespectatoare, Lelia Bratu a afirmat:

Lelia Bratu: Acum ştiţi bine că nu avem voie să vorbim din viitor.
Gabriela: Da.
Lelia Bratu: Dar la prima fată nu ... ar trebui să mai apară încă un copil, să fie doi?
Gabriela: Ăăă, pentru ... cum să vă spun ... prima fată e căsătorită, e cununată, are un copil.
Lelia Bratu: Am înţeles.
Gabriela: Daaa ... mai am un băiat şi o fată care trăiesc în concubinaj.
Lelia Bratu: Păi, sfătuiţi-i să se căsătorească!
Gabriela: Şi ...
Lelia Bratu: ... dacă vreţi să fie cum trebuie înaintea lui Dumnezeu ...
Gabriela: Da.
Lelia Bratu: Da eu cred că or să se căsătorească, nu ..., nu cred că or să fie probleme.
Gabriela: Şi mai am o problemă. Cuuu ... vreau să vând casa. Am avut un necaz ... şi am pus casa în vânzare. Şi iacă de un an de zile şi nu putem s-o vindem. Ce putem să facem?
Lelia Bratu: Casa este în Bucureşti?.....
Lelia Bratu: (după un moment de pauză) O s-o vindeţi în martie.
Gabriela: Nu vă înţeleg!
Lelia Bratu: Am spus că o s-o vindeţi în martie!
Gabriela: Da?
Lelia Bratu: Da!
Gabriela: Bine! Mulţumesc mult!
Creative Commons License
Orice preluare de text sau poze de pe acest blog se va face cu citarea sursei si un link catre aceasta!